keskiviikko 5. maaliskuuta 2014

Viikonloppu

Viikonloppu tuli pitkästä aikaa vietettyä tuon toisen osapuolen kanssa täällä mun luona. Viikolla sovittiin leffaan menosta Porvooseen lauantai-iltana.
Tulikin ajatus lähteä lauantaina käymään kirppiksellä täällä Loviisassa. Sitä ennen lähdettiin kävelylle ja tuli jotenkin tunne, että ollaan tutkimusretkellä, kun käveltiin sellaisia katuja pitkin, joita minäkään en tämän 1,5v:n aikana ole kertaakaan kulkenut. Ei siinä, oli ihan kivaa. :) Välillä mietittiin, mihin suuntaan käännytään vai jatketaanko eteenpäin.

No, palattiin kävelyltä ja päätettiin suunnata samantien Suurkirppikselle. Jostain kumman syystä sain sitten käteeni herran autonavaimet ja kehoitus suunnata kuskin paikalle. Minähän en autoo omista, joten edellisestä ajokerrasta on siis "hieman" aikaa eli toisin sanottuna heinäkuussa ajoin viimeksi. :D Sain sen auton ehjänä perille mutta takaisin en sitä sitten ajanut.

Sitten tulikin tehtyä se diili, että minä ajan illalla Porvooseen ja toinen osapuoli yöllä takaisin Loviisaan. (Mun piti olla sunnuntaina aamusta töissä perhemessussa, niin ei jääty sitten Porvooseen yöksi)
Leffa, RoboCop, alkoi klo 21 mutta kävimme sitä ennen kahvilla Coffee Housessa, joten lähdimme ennen klo 20 Loviisasta.
Siitä kun mä oon viimeksi ajanu motarilla on ikuisuus! Enkä mä nyt sit yhtään tykänny asiasta ja sen sit huomas nopeudesta ja kuulemma ajoin liian sivussa. Yleensä tarkistan auton sijainnin kaistalla sivupeilien avulla mut kun jäi ne sit säätämättä, niin...
Enkä sit tajunnu, et miten noi pitkät saa lätkäistyä päälle, ettei tarttis vivusta pitää kiinni, niin mä sit sormet krampissa köröttelin motarin. Ei siinä, auto pysyi jälleen ehjänä ja huokasin sit todella syvään, ku päästiin Coffee Houseen ja sain kahvikupin eteeni.

Mutta tuo toinen osapuoli saa kyllä isot pisteet siitä, että uskalsi antaa auton mun ajettavaksi ja olla vielä kyydissäkin! :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti